2017. október 12., csütörtök

Labyrinth 2.0

Azt kell mondjam, ez a minta eléggé bejött nektek 😊. Ezúttal egy 46 cm hosszú nyaklánc készült, bár ahogy szokott, nem simán.
Egy asztrológus oldalán olvastam a következőt, ami azt hiszem teljes mértékben jellemzi az elmúlt másfél hetet, de őszintén remélem, hogy már leküzdöttem. A mondat a következő: padló gázzal, kézifékkel előre. Szerinte egész októberre ez várható, de ezt pápápápá, meg se hallottam.
Na, valahogy így sikerülnek a dolgok mostanság. Kezdődött ugye a kapocsmizériával. Egy szál arany kapcsom volt, de a megrendelő teljesen jogosan, inkább az ezüstöt szerette volna, így kivártuk. Addig is kitöltöttem az időt, mert kipróbáltam egy új technikát, meg egy új tűt. Erre igazán nagy szükség volt. Nem.

Gyöngyhorgolt szett

Amikor elő akartam készíteni a logót, bélelést, hogy csak ragasztani kelljen a kapcsot, nem tetszett. Nem volt olyan jó tartása, mint a többinek. A középszerű nem elég, ugyebár, úgyhogy lebontottam az egész nyakláncot. Igen, az egészet. Újrahorgoltam a megszokott módszerrel. Addigra a kapocs is megérkezett.

Horgolt szett

Kell egy fülbevaló. Szabad kezet kaptam. Ugyan most nem voltam abban a szerencsés helyzetben, hogy személyesen is ismerjem a leendő tulajdonost, de a beszélgetésből éreztem, hogy lehetek merészebb. Lehet nagyobb, feltűnőbb.

Bead crochet necklace and earrings

Hosszú ideje akartam fűzni egy ilyen fülbevalót. Ezt a technikát nagyobb gyönggyel, vagy delicával szokták fűzni, de mit nekem konvenciók, így 15-ös méretből készült. Főleg, mert szerettem volna azokat a színeket felhasználni, ami a nyakláncban van. Rengetegszer szétszedtem, így kicsi, így nagy, így nem jó a színátmenet stb. Ismerjük. Le kéne védetnem a mindig újra szétszedős módszert.

Labyrinth necklace

Az első darab elég lassan készült el. Finom átmenetet szerettem volna. Fejben tökéletes képem volt róla, de még az a 0,1 mm különbség a gyöngyök között is elvitte az ívet . Szóval a padlógázzal nem volt baj, tényleg örömmel készítettem minden darabot. De apró bosszúságok, figyelmetlenségek, elszámolások tarkították a munkát. 
Tettem bele egy kis extra ezüstöt, hogy harmonikusabb legyen az orvosi acél akasztóval.
Szerintem nagyon látványos darab lett. Nekem is kell egy 😊.

Bead crochet necklace


Jut eszembe. Ha nem franciakapoccsal záródik a fülbevaló, hanem ilyen nyílt akasztóval, akkor mindig biggyesztek rá nektek szilikon dugót. A kis dugót ne csaljátok le, amikor hordjátok őket, mert sajnos nélküle könnyen elveszik. Főleg, ha jön a sapka, sál, kabát szezon, könnyen beleakad. Ha egészen a füled mögé teszed, egyáltalán nem látszik. 
A nyakláncot pedig, kérlek, úgy nyissátok, hogy a kapcsot húzzátok és nem a láncot, mert eldeformálódhat az ékszer. A nem fürdünk benne, nem fújunk rá parfümöt gondolom már mindenkinek ismerős.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).