2018. május 14., hétfő

Ginger


Tegnap ígértem, hogy megmutatom a hétvégi alkotást, vagy bénázást.
Azzal az elhatározással mentem, hogy márpedig én hímezni fogok és így is lett. Az ihletet egy fülbevaló adta, de arról majd holnap.

Ginger medál
Ginger szett
 Pénteken délben leültem az asztalhoz, azzal a bizonyossággal, hogy van egy piros bojtom, Igen, ennyi volt a konkrétum.
Piros ásványcabochon nem nagyon van. Úgy értem színtiszta bukósisak piros. De volt gyönyörű, korallgolyóm, ami természetesen még mindig nem a védett korallmezőkről származik.

Munkafotó Gabitól :-)
Szerencsémre Békata hozott úgy 50 ívnyi mintát, amiből ez a Pin up néni passzolt leginkább az elképzelésemhez, így csináltam egy üvegcabochont. 
Nem gyöngyösök kedvéért, cabochon= az ékszerek közepén lévő biszbasz.

Korall nyaklánc

 Utána már csak némi agyalás következett, úgy éjfélig, hogy aztán fél 3-ig még horgolhassak. Különben sose’ vakulok meg rendesen. Majd másnap délelőtt még egy kicsit ültem fölötte és kész is lett. Ez abból állt leginkább, hogy azon gondolkodtam, mit tegyek még rá, végül a semmi mellett döntöttem. Avatatlan szemlélő számára ojbá tűnhetett, hogy órák óta üldögélek, pedig igen komoly agymunka zajlott ott, kérem.  Jobb lett volna este befejezni, mert a migrén nem sokat segített a szombati alkotásban. De állítólag Caroll is migrénes rohamok alatt írta az Alicet. Ehhez képest az én medálom egész konszolidált lett. Se királynő, se sakktábla, de még egy nyomorult Humpty Dumpty sem.

bead embroidery pin up
Fellógatva
Hosszú láncra lógattam, ami kivehető és egy cserével akár rövidként is hordható.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).