2017. október 31., kedd

Thinking of you

Thinking of you

A nyaklánc neve a történetéből fakad.
Már kicsit besokalltam a geometrikus mintáktól. Rengeteg Labyrinth készült, Ariadne is geometrikus. Nagyon vágytam valami egészen finomra, szolidra, nőiesre. Előkaptam ezt a mintát, amit már régebben begyűjtöttem. Chudi fizetős mintája. Ezúttal nem kellett a színekkel sok időt tölteni, pontosan tudtam, melyik gyöngyöket akarom használni. Felfűztem, de még félre kellett tennem egy picit, mert a megrendelés és a határidő mindig elsőbbséget élvez.


Gyöngyhorgolt nyaklánc

Egyik este egy kedves megrendelőmmel egyeztettem az ékszer részleteit, amikor azt találta mondani, hogy szeretne még egy láncot. Lehet virágos is, egy feltétele van, lila legyen. Magamban már mosolyogtam.

Lila virágos horgolt nyaklánc

Te olvasol az én gondolataimban, vagy én a tiédben? – gondoltam.
És már meg is volt az ok, hogy azonnal belekezdjek. hiszen a megrendelő várja, hogy megmutassam. Valahogy látatlanban úgy éreztem, hogy tetszeni fog neki. Mivel ő másmilyen záródást kért az előző láncra is, így a célegyenesben megmutattam neki, mert ehhez kell igazítanom a horgolt rész hosszát. Éééés imádta. Én horgolni nem különben.
Fehér jádéval zártam le a kupakot.

Horgolt nyaklánc

Jáde: a szerencse köve. Megnyugtatja a lelket, az elmét, segíti a sejtregenerálódást. A fehér jáde a koronacsakra köve.  

Fehér virágos nyaklánc

Ugyan én rettentően nem szeretem a delfinkapcsot, mert mindig csak bénázok vele, de hosszabbítóláncos záródás volt a kérés, így azt tettem rá.

A mai időjárás nem igazán kedvezett a fotózásnak, lassan be kell költöznöm és világítást eszkábálni. A valóságban halványabb lila, olyan kellemes levendulalila. Lesz fülbevalója is, hátha akkor jobbak lesznek a fényviszonyok és sikerült visszaadni a színét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).