2017. szeptember 22., péntek

Autumn sunshine


Néhány napja már készen van ez a lánc, legalábbis ami a horgolást illeti. Gondoltam, ma szerelvényezem és meg is mutatom. Aha, csak nincs hozzá megfelelő kupakom. Ugyanis a kedvenc kis réz csövem kicsi hozzá, a nagyobb mágneskapcsom meg ezüst színű, ami nem igazán illik ehhez a lánchoz. A maradék 600 féle kupak meg szimplán nem jó és kész.

Gyöngyhorgolt nyaklánc

De már annyira meg akartam mutatni, hogy feldobom így is.
Hitori Tora mintáját alakítottam át. Az eredeti, 24 szemes, amit szerintem nem indokol ez a minta, nincs benne semmi monumentális, aminek el kellene férnie, mint például egy nagy virág, vagy ilyesmi. Ezért átterveztem kevesebb szemre. De ezek után lehettem volna bátrabb is, még kevesebb is éppen elég lett volna és akkor még a kupakom is illene hozzá. De kaptam egy felajánlást, Noémi ad nekem egyet, neki nagy lett, úgyhogy örök hála a kis tanítványomnak J.

Őszi horgolt nyaklánc

Ez a kupak kérdés sosem egyszerű, nemzetközi vonalon is látom a fórumokon, hogy mindenki problémázik rajta, mert vagy az ára, vagy a mérete, vagy a minősége nem jó, vagy ezek tetszőleges kombinációja. Az lesz a vége, hogy bepöccenek és fűzök kupakot is J.
Szeretem a patchwork mintákat. A fűzése sem annyira idegölő, viszonylag könnyű megtanulni a szabályos ismétlődéseket. Ebben a láncban minden minta más. Picit bánom, hogy nem dolgoztam át még jobban. De kárpótolnak a szép színek. Nekem ilyen az ősz. Meleg és színes. Hiányzik is most a finom napsütéses vénasszonyok nyara. Jó, tudom, kuckózós, forró teás esték…de az meleg nap után is ugyanolyan jó.

Gyöngyhorgolás


Amikor ilyen mintát horgolok, olyan vagyok, mint a rossz gyerek. Jó, mindig olyan vagyok. Nem bírom a monotonitást. Alig várom, hogy jöjjön a következő mintaegység, ami más szín, más forma, mégis ugyanaz az ékszer. És persze az új kihívásokkal is így vagyok. Még be sem fejezek egy munkát, már keresem a következőt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).