2017. augusztus 24., csütörtök

Közeleg a tél

Na jó, még remélhetőleg marha messze van, de bejön ez a trónok harcás’ vonal.
Amúgy egyáltalán semmi tudatos nem volt abban, hogy ősziesebb lett ez a medál. Csak így alakult.

Cira pendant

Szombaton ismét Peng Editnél voltam tanfolyamon.  Ezúttal majdnem be is tudtam fejezni. Már előző alkalommal kiválasztottam a Cira medált, mint következő áldozatot. Érdekes ez a cucc. Képen annyira nem jelentős. Főleg, hogy még nem is sikerült színhelyesre fotóznom.

Peng Edit medál

Élőben meg az azonnal kell egy ilyen kategória. Annak ellenére, hogy elég hosszú, egyáltalán nem tűnik nagynak. Talán mert olyan kis filigrán az egész. Bátran hordhatják a szolidabb ékszereket kedvelők is. Nem tettem láncra, majd te kiválasztod, kedves leendő tulajdonos, hogy milyen hosszan, min szeretnéd viselni. Bőrön, vagy vörösréz láncon, vagy bármin.

Soutache pendant
Talán ez színhelyes, kb. 
Mivel tudom, hogy rengeteg időre van szükségem ahhoz, hogy összepakoljam a megfelelő hozzávalókat, már itthon eltöltöttem vele néhány órát. Tanfolyam előtt erre nem nagyon van idő. Amúgy is fejembe vettem, hogy az itthon lévő vackaimat használom és végszükség esetén veszek csak valamit, hiszen a felhalmozott készletem kitenné néhány gyöngyös bolt komplett raktárkészletét.

Sujtás medál

Miután megkaptam az anyaglistát, kisebb sokkot kaptam, mindenből van benne 1-1 darab, mint a búcsúban, mintegy 17 féle cucc.  Ezért nagyon jók ezek a technikák, mert bármi felhasználható, olyasmi is, amiből épp csak néhány darab maradt.
Kipakoltam az asztalra a kényesebb tételeket, és legóztam vele. 4-5 színváltozatot összeraktam, csak a gyöngyökkel és akkor még hol volt a sujtászsinór színe? Lassan kezdett összeállni, hogy ez bizony ősziesebb darab lesz. 

Soutache shell pendant

Talán csak a közepén lévő vöröses teklát vettem, meg a tetején az arany-mogyoró kabosont. De az tényleg nem volt itthon. Pontosabban bekészítettem egy tigrisszem kabosont, de mivel a világosabb csokibarna zsinórt választottam, így nagyon ütötte az egész képet. Van benne kagyló, türkinit golyók, Swarovski tekla, cseh table cut vagy window gyöngy. A table cut egy speciális köszörűkővel vágott, kézzel készült üveggyöngy. (lásd, a fehér lógica).

Kagyló medál


A hátulján is tartottam a natúr vonalat, barna báránybőr hátlapot kapott. Azt hiszem ez az a művelet, amit sosem fogok megszeretni. Jómagam, de ahogy a többi „alkotómunkással” konzultáltam, ők sem kedvelik az utómunkálatokat. Kötésnél, horgolásnál az összevarrást, szálak eldolgozását, fűzésnél a szerelvényezést, sujtásnál a hátlapozást. Gyöngyhímzésnél szeretem. Kevésbé macera és tulajdonképpen a széli csicsázással, bőrözéssel áll össze a kép. A sujtás már nélküle is szép, csak ne fordítsd meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).