2017. június 26., hétfő

Ciao, Bella!

Hétvégén be tudtam végre fejezni Bellát. Peng Edit tanfolyamán tanultam, de mivel szokás szerint a legbonyolultabbra, vagy legalábbis részletgazdagra vetettem szemet, így nem volt elég a tanfolyam 6 órája, hogy befejezzem.

Peng Edit Bella medál


Túl sokat nem is tudok írni róla, imádom. Ennyi. Gyönyörű, finom, szolidan elegáns és hihetetlenül könnyű. Bőr hátlapja van, mint a sujtás ékszereknek általában. Biztosa készül még, sőt, megkockáztatom, a gyöngyhímzés és a horgolás mellett, ő lesz a 3. fő irány. 

Sujtás ékszer Bella

A kis rücüket a széléről elhagytam. Nem lustaságból, mert rátettem, de valahogy soknak éreztem, így inkább maradt a maga pőreségében. Tablecut, kézzel készült üveggyöngyökből és Swarovski  gyöngyökből készült. 

Peng Edit Bella

Próbálgattam, hogy rövid, vagy hosszú állású legyen. A sujtás medálokat általában rövid láncra teszik, de neki határozottan jól áll a hosszú is. A finom pasztell színei jól érvényesülnek valamilyen egyszínű ruhán. 

Sujtás medál

A fotók nem igazán sikerültek színhelyesre, talán a leghalványabb az igazi. Egyáltalán nem narancs a narancs, hanem egy finom barack árnyalat, és a lilát is halvány orgonának mondanám. 

Sujtás ékszer

Egész nap nézegetem, úgy szeretem J. Amikor Diának leszállítottam a kék korszakos horgolt szettet, pont azt mondta, hogy a sajátját (mert ez ajándék lesz) napokig nézegette, simogatta. Teljesen megértem J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).