2017. május 3., szerda

Decens még, azaz távozz tőlem válság!

Végre! El se hiszem, hogy eltelt 3 hét és ez a nyomorult bolygó megtalálta merre van az előre. Sokan éreztük csapdában a kreativitásunkat az elmúlt hetekben. Meg minden mást is. Az érettségizőknek is jó hír, hogy végre megfordult. Egyébként évek óta retrográd időszakban van a középiskolai felvételi télen. Lehet, hogy az érettségi is, azt még nem figyeltem. Csak sokkot kaptam, amikor a fiam pár éve felvételizett és rádöbbentem. Azóta figyelem. Néha az asztrológia ismerete nem segít. Előtte legalább csak kínlódtam, de már az okát is tudom, így még jobban tudok szenvedni. Már előre kiborulok. De legalább van kire fogni J.

Kagyló nyaklánc

Más oka is volt, hogy nem készítettem ékszert. Elindult a tavasz, én pedig fejembe vettem, hogy atomjaira robbantom a kertet. Nem kicsi. Elég sok földmunkával, ásással, lapátolással, talicskázással, metszéssel. És mivel sosem ismerem a mértéket, minden alkalommal úgy szétcsapom magam, hogy napokig mozdulni is alig tudok, remeg kezem, lábam a megerőltetéstől. Úgy viszont elég nehéz ilyen finom munkát végezni, mint a fűzés.

Swarovski nyaklánc


Ezért biztosra mentem, olyan ékszert fűztem, amiből már készült egy, és a színek is adottak voltak. A decens szetthez fűztem láncot. 

Sanaz nyaklánc

Semmi bonyodalom. Kipakoltam, megfűztem, fotóztam, örömködtem. Kedves, békebeli darab lett. Pont passzolt hozzá a háttérben menő Miss Marple. 

Kagyló nyaklánc

Imádom az öreglányt és azt a hangulatot, amit sugároz. Szerintem simán elmenne ez a szett egy kelléknek a filmhez. 

Kagyló gyöngysor

Nemes színek, nemes anyagok, jó sok kagyló és Swarovski. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).