2017. február 14., kedd

Menta tea

Tegnap tényleg csak arra vártam, hogy valahogy  véget érjen a nap.
De ma új nap, új lehetőségek. Ez egy határozottan jó nap. Igen, ha nem történik semmi marhaság, az már egy jó nap.
Ezennel jöhet a karkötő.

Arcos karkötő

Hónapokkal ezelőtt rendeltem Arcos gyöngyöket, de eddig nem éreztem indíttatást, hogy kipróbáljam őket. Ez a minta nagyon megtetszett. 

arcos by puca

Először türkiz és natúr színben gondolkodtam, de mostanában több türkizes, vagy kékes árnyalatú dolgot készítettem. A mostanában úgy értendő, hogy pl. a Capri karkötő is kék J. Jön a tavasz, a pasztell színek, inkább a mentát választottam, bár nem annyira az én színem. 

Karkötő

Végtelenül egyszerű megoldásra törekedtem, kevés színnel. Nem tudom, hogy a képeken mennyire látszik, de a kristály, enyhén barackos árnyalatú. 

KArkötő by Puca

A hideg menta mellé valahogy nem találtam megfelelő színt, így ezüst kiegészítést kapott. A fotókon még nem látszik, de ő az, akit a fotózás után pofára ejtettem a tegnapi, amúgy is horrorisztikus napon.

Arcos karkötő

 Igen, tudom, hogy most megint be kell fejezzek valami régit, mi több, két régit, mert a Vanília után is jár egy befejezés. Lassan elfogynak, már ha nem gyártok több félredobott darabot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).