2017. február 15., szerda

Hóvirág

Most nincs kedvem sokat írni és nem is vagyok különösen poénos kedvemben. Vannak a világban olyan dolgok, amiket nagyon nehezen viselek. Különösen, ha a törvény mögé bújtatják. Felzaklat, ha ez a dolog gyerekeket, vagy állatokat érint. Mert a saját gyerekeimre és a saját állataimra gondolok. És arra, hogy megszakadna a szívem ilyen esetekben. És elszomorít, hogy a törvény, a jog, és az igazság köszönő viszonyban sincs egymással. Ilyenkor kell keresni valami nagyon szép dolgot. Valamit, ami segít kiszabadulni a hétköznapok mocskából. Persze megoldás lehet, ha becsukom a szemem, de nem megy. Mert ha mindenki becsukja, újra és újra megtörténik. 
Valahogy muszáj mégis felvidítani a lelkem, így az alkotáshoz fordulok. Elsősorban a gyöngyözéshez, mert ott jobban kell figyelni, mint pl. a kötésnél. Kötés közben simán lehet dühöngeni :-). De az ékszer egészen más. Gyorsan elő is készítettem egy antidepresszáns fűznivalót, de előbb még mutatok valami mást. 


Ezt a nagyon helyes kis fülbevalót egy online fűzésen tanultam. 
Ő is egy olyan darab, ami elég limitált színű, a kétlyukú sziromgyöngy és a 6 mm-es Swarovski miatt. Nekem 3 színben van szirmom, pontosabban már csak kettő, mert a vörösesből készült a game flower medál.

Hóvirág fülbevaló

Az elsőt szétszedtem, mert lámpafénynél válogattam össze a színeket. Teli van swarival, így totál mellé lehet lőni a lámpával. Mindig megfogadom, hogy csak természetes fénynél válogatok, de erre nem mindig van lehetőség. Főleg ha jön a "kislányok, este fűzünk valamit? Ez meg ez kell hozzá. :-) ".  Lehet ennek ellenállni? Végül egészen más lett a koncepció, mint amit először összeraktam. 

dagger fülbevaló

Az eredmény egy nagyon finom, elegáns, szerintem  hóvirág. A kedvenc irizáló zöld swari teklámmal. Nem látszik, de a kristályok is halvány zöld színűek. Nem leejteni, mert törik! Kristály és üveg az egész. 
 Már kattogok a medálon. Fejben össze is állt. Lehet, hogy picit át kell majd alakítanom a mintát, hogy ezeket a gyöngyöket használhassam, de megoldom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).