2016. december 16., péntek

Jótékony Lariat

Nézzük, mi is a lariat. Lasszó. Azokat a láncokat hívjuk így, aminek a záródása olyasmi, mint a lasszóé és tulajdonképpen egy zsinór, ami tekergethető. Itt-ott áthúzod és kész is, általában hosszabb lifegő része van.
Régóta tetszik ez a típusú lánc, szerintem egészen különleges. Sokféle technikai megoldása van. Most 3 félét készítettem, különböző záródással.
Azt találtam ki, hogy az egyes ékszercsoportoknak külön nevet adok. A lariat típusú ékszerek az M&B.Long, értsd belong, nem be long. Mondhatnám, hogy mert megérdemled, ha nem lenne jogdíjas J. Így szimplán csak jár neked, vagy hozzád tartozik.

A legegyszerűbb, amit egy sportosabb ruha is elbír – bár én gond nélkül veszek bokáig swarovskit farmerhez is – egy hosszú, bőr lariat, kunzit, tengeri üledék jáspis és kristály felhasználásával. Ő tényleg minimal design-os.

bőr lariat

Második versenyzőnk, természetesen más fazonú. Szintén bőr a láncrésze, de egy karikán kell átbújtatni. Az abszolút tisztaságra törekedtem, ezért olyan ásványokat választottam, amik átlátszóak, így turmalin kvarcból készült, természetesen némi cseh kristállyal.

turmalin lánc

A harmadik a személyes kedvencem, amúgy mind az,  azt hiszem rá még lehet licitálni. Fehér viaszolt szálra fűztem, szintén karikán átbújtatós, de mégis más. Ő kapta a leghosszabb díszítést. Kunzit, rózsakvarc, fehér jade és apatit ásvány van benne kristállyal és sok fém alkatrésszel.



Az a jó bennük, hogy ha a bőrök elhasználódnak, akkor simán át lehet akasztani másikra egy kis ügyeskedéssel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).