2016. október 12., szerda

Kelta


Ő volt az első kelta medálom. Móni barátnőm kiszaszerolta, hogy jelentkeztem egy ilyen tanfolyamra. Azonnal belezúgott. Türkiz-arany kombinációban álmodta meg. 

Kelta medál

Hónapok óta készen van, de a beste nem jött érte, pedig milyen jó lett volna nyáron a fehér cuccokhoz is. Na de most szombaton nem úszta meg, leült a 3 banya (igen, én vagyok az egyik) kávézni, és rámelegítettem a láncát. A 3. banyácskának is ígértem valami szépet, de még keresem számára az igazit.

Először valami natúr bőrre, vagy viaszolt szálra akartam tenni, de az utolsó pillanatban a kezembe akadt ez a merev láncalap, amit biztos pont ezért vettem ezer éve. Így megtartotta a finom légiességét az egész. 

Celtic pendant

Nagyon szeretem az ilyen láncokat, nekem is van vagy kettő. Megállapítást nyert, hogy igazán mónis darab lett .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).