2016. augusztus 14., vasárnap

Riveted necklace…

…a hivatalos neve, ámbár fogalmam sincs miért. Lehet, hogy nem ismerem a szó minden jelentését.

Riveted necklace

A félbehagyott holmik előnye, hogy minden nap elő tudok állni valamivel, ami önmagában nem egynapos munka. 

Riveted necklace

Találjátok ki, ez a mű hol akadt el? Úgy van, a záródásnál. Minimum két éve kezdtem el, de egyszerűen nem állt össze a kapocs rész, így félretettem. 

Riveted necklace

Azóta már nagyon sokat tanultam, így bátrabban folytattam és bontottam.
Marcia DeCoster (MAD Design) könyvéből fűztem. Amennyire imádom ezt a nőt, legalább annyira utálom is.  Hihetetlen fantáziája és színérzéke van, eszméletlen különleges ékszerek potyognak le az asztaláról. A legösszetettebb darabok, amit valaha láttam. Viszont a legrosszabb leírások is. 

Riveted necklace

Amúgy is mániája az a technika, amit nem szeretek, a RAW és a CRAW. Nem szeretem, mert brutális mennyiségű fűzőszálat eszik, ráadásul ki is lóg a szál, így vagy damillal (fúj), vagy Fireline-nal lesz szép. Az ő munkáit amúgy is szinte csak Fireline-nal lehet fűzni, mert teli van swarival, ami simán elvágja a cérnát, és/vagy sok helyen kilátszik a fűzőszál. 

Riveted necklace

Emellett dupla szállal fűz. Ami a Fireline esetében horror drága, szerintem nagyon nehéz bontani is, de ami most gyöngytöréshez is vezetett, annyiszor megy át egy gyöngyön, hogy egyszerűen képtelenség, hogy elférjen a 15/0 belsejében ennyi dupla szál. Elképzelésem sincs milyen gyöngyöt használ, aminél ez lehetséges.

Riveted necklace

A medál mindkét oldalon hordható. Épp "csak" 5 különböző alkotóelemet kellett összefűzni. A lánc egy új, ötletes megoldás, de nagyon egyszerű és mutatós. 

Riveted necklace

Szerényen, 52 db dupla AB bevonatú Swarovski bicone van benne. "Könnyű" volt fotózni. Meg amúgy sem csillog a bronz közepű kristály kása, mint Salamonnak az a bizonyos. Megküzdöttünk egymással, de én nyertem. 

Riveted necklace

Gyűrűt is találtam hozzá, de azt erősen át fogom alakítani. Úgy érzem 133 db Swarovski egy kicsit túlzás egy gyűrűbe. Nem vagyok meggyőződve róla, hogy kényelmes viselni, mert a gyűrű pántja is abból van. Karkötővel teljes a szett, abban csak 163 van :-). Annyira "erős" ez a lánc, hogy szerintem nem bír el egy nehéz karkötőt. De más színből nagyon izgatja a fantáziámat. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).