2016. július 1., péntek

Szellőrózsa

Nem most készült ez a szett sem. 

Szellőrózsa szett

Nagyon régen, minimum fél éve kezdtem el egy Gyöngyélet tanfolyamon. Addig biztos volt, hogy valami zöldeset szeretnék. De ugye mindig behatárolja a lehetőségeket az egyes színek elérhetősége. Minden passzoljon mindennel. 

Szellőrózsa szett

Naná, hogy nekem TOHO-val kellett fűznőm, ami igényel némi átalakítást, mert dundibb a formája, mint az ugyanolyan méretű Miyuki-nak.
Naná, hogy tekla is Swarovskiéktól volt olyan színben, amilyenben szerettem volna. A tanfolyamon addig válogattam, amíg egy elemmel sikerült elkészülnöm, aztán dobozba került. Amikor tovább van világos, előbújik a gyöngyözős kedvem, így elővettem. 

Szellőrózsa szett

Okozott némi fejtörést, hogy mit változtattam, vissza is kellett rázódni, a piggy gyöngyök sem könnyítették meg, mikor, honnan melyik lyukba. Amikor először vettem ilyen gyöngyöt, majdnem visszavittem, hogy hibás. Milyen malac az, amelyiknek nem középen van a konnektor az orrán? Majd miután kiszenvedtem a megoldást, ellapoztam a minta utolsó lapjára, ahol is Évi szépen lerajzolta a toho-s változtatásokat. Sebaj, én újra felfedeztem a spanyolviaszt. 
Az eredetiben nem volt medál, de anélkül nekem nem szett a szett, így megálmodtam egy nagyon egyszerűt. 

Szellőrózsa szett

Fél pár fülbevaló még mindig nincs készen, mert elszámoltam a swari kristályokat. Azóta már vettem, de még nem volt érkezésem befejezni. Á, lehet nekiállok gyorsan, hogy elpakolhassam.

Szellőrózsa szett


A láncot egy pezsgő arany színű bőrre tettem, de picit rövidebbre fogom venni. Nem sokkal, mondjuk 3-4 centivel, mert úgy lenne komfortos. 

3 megjegyzés:

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).