2016. június 22., szerda

Virágocska

Csak röviden, mert most értem haza, nem rég. Gyöngyös tanfolyam, hazarohan, cipő lecserél, kutya felszed, kutyasuli.

Virágos karkötő


Újabb horgolmány készült. Láthatólag, nekem minden csak másodszor megy. Az elsőt lebontottam, nem tetszett a minta. Mert fiam kis barátnőjének készült ajándékba, Virágocskának (csak én hívom így, mert nagyon cuki). 

Virágos karkötő

Annyit tudtam, hogy kedvence az égszínkék. Ja, meg annyit, hogy „Anya, te addig nem alszol, amíg ez nincs kész.” Megmondta. Hajnali 3-kor fejeztem be. 

Virágos karkötő

Annyi tanulsága van a dolognak, hogy valóban igaz a híresztelés, miszerint karkötőt, 6 szem felett ferdével kell horgolni. De a kedvenc orosz lánykám is csinált 10 szemes simát, gondoltam nekem is jó lesz. 

Virágos karkötő

Szép is, tényleg. Csak elég merev. Ugyanis ferdében még nem vagyok elég rutinos, egyet csináltam összesen, majd azt is mutatom. Nekem nagyon tetszik. Igazi vidám kis dolog. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).