2016. április 21., csütörtök

Művésznős, királylányos


De dinka vagyok, most jut eszembe, hogy valamit nem is mutattam a nagy titkolózásban, pedig már régebben készült.



Amikor megláttam ezt a szettet, azonnal le kellett csapnom rá, mert van nekem egy tündéri unokahúgom, aki csodaszép rózsaszínben. Meg minden másban is, de ez olyan jó kis Dorka szín. Egy teszt keretében kötöttem. Ami azt jelenti, hogy mielőtt publikusan is megjelenik egy minta, méretenként 2-3 ember leteszteli a megadott fonallal. Így előjöhetnek a mintából elírások, esetleg méretbeli eltérések, vagy csak olyasmi, ha valami nem érthető, hiszen különböző tudású, szokású emberek kapják meg. 


Jelen esetben a Gombolyag magazinban jelent meg ez a minta. A fonal Mercan Sport, jó vékony, azt hiszem 3,5-es tűvel kötöttem. 


A művésznő már a születésnapján a kis fodros szoknyájában pompázott. J


A fotók kicsit hevenyészettek, mert indulás és ajándékozás előtt rohamban készültek, hiszen vártak minket ebéddel, a gombok meg még sehol se voltak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).