2016. április 19., kedd

Gyors életjel pár szóban

Hú, de régen írtam. Ez nem azért van, mert nem alkottam semmit, hanem épp, mert folyamatosan alkotok. Vagy állatorvosnál, vagy kutyaiskolában vagyok. Szóval alkotás. A hőmérséklet takaróm is pihen egy hónapja, a pufi virágos meg még régebb óta, alig várom, hogy pótoljam őket. Egy nagy, titkos projektben vagyok, meg több kis titkosban. Csak izgatásképpen mutatok valamit. A következő Gombolyag Magazinhoz tesztelek éppen két nyári felsőt. Részleteket sajnos csak a megjelenés után mondhatok, addig is legyen elég annyi, hogy ha a titkos, határidős projektjeim mellé bevállaltam még két rövid határidejű tesztet+már nagyon sajnálom, hogy a harmadikat nem, akkor ez egy igen jó újság lesz. Természetesen a fotón sem az a minta van :-). Két új fonalat is kipróbáltam, az egyik egy új pamut, ami a Lana Gatto olasz gyár Baby Cotton névre hallgató fonala. 


Csodaszép színekben, nagyon szép kötésképpel és pont annyira vékony, amilyet szeretek. 3-3,5-es tűvel kötöttem a tesztet. A másik, szintén a Lana Gatto-tól, a Sugar ami cukornádból készült legjobb tudomásom szerint, vagy valami ilyesmi. 


Ez egy nagyon szép fényes, jó esésű fonal, érzetre talán a bambuszhoz hasonlítanám, nyúlik is picit, de sokkal szebb a fénye, mint a bambusznak. Olyan hűs, selymes hatású. 4-es tűvel kötöttem. Nagyon jó vele dolgozni, bár nem kicsit csúszik. A színei a Baby Cotton-hoz hasonlítanak, gyönyörű, élénk színekben is elérhető. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).