2015. november 12., csütörtök

Szirmok



Renáta napra szerettem volna valami szépet fűzni a sógornőmnek. Volt egy elképzelésem, de addig lapozgattam, amíg valami egészen más akart lenni. Szeretem a virág alakú medálokat. Amikor erre a medálra rátaláltam, nem volt kérdés, hogy ő lesz a befutó. 

Minta: Kovács Éva, Ziana
Az sem, hogy milyen színben, mert hiába van egy kazal gyöngyöm, hiába van közte egy kazal dárda, ebben a méretben csak ez az egy volt. Elvileg lila, de bizonyos fényben kékes. Próbálgattam több rivolival, de a lilásakkal olyan unalmasnak tűnt. Akkor szedtem elő ezt a vitrail színű Swarovskit.  


Ő az, ami abszolúte fotózhatatlan. Egyszerűen lehetetlen visszaadni a fényét és a színek játékát. A Neisz Piros féle verziót választottam, mert jó ötlet volt így megtámasztani a szirmokat, hogy nem látszik át. Egyetlen hátránya van a dagger gyöngynek, leejteni nem szabad, mert a szirmok üvegből vannak és törnek.



Töredelmesen bevallom, a fotók Reniéről nem sikerültek, de mivel fűztem egyet magamnak is, így meg tudom mutatni. Picit más a lánca, meg rövidebb, mert én rövidebben szeretem, mint ő. 


Kell egy füli is. AZ mindig kell. 


Ezen sokat agyaltam, végül a  legegyszerűbb megoldást választottam, amit csak ki tudtam találni. 8 mm-es rivoli, meg minimálos csicsa. Nagyon finom kis darab lett, nem nyomja el a medált. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).