2015. november 26., csütörtök

Picasso...jáspis

Ez a szegény napokig várta, hogy végre befejezzem. Mindig besötétedett. Így muszáj volt hétvégéig várni egy világosabb napra, erre szakadt az eső két napig és továbbra is sötét volt. Azért vasárnap már rászántam magam. 


Ez is a „kötelező feladatok egyike. Pontosabban a kis crescent köztesek voltak a feladat, aztán mindenki kezd vele amit akar. 


Bevallom, a bőr nem az én ötletem, és az ilyen típusú lánc sem, de mégis változattam rajta egy picit a többiekéhez képest. Tart az elhatározásom a raktárkészlet csökkentése témában, így kerestem egy szívemhez szóló ásványt. Azért a színek kötöttségét mindig a speciális gyöngyök adják, jelen esetben a crescent, ehhez kell válogatni mindent. 


Végül a a picasso jáspis lett a befutó. Imádom az őszi színeket, így nagy kedvencem ez az ásvány. Persze 600x szétszedtem, újrafűztem. Pontosabban az összeállítást csináltam meg többször, mert mi van, ha mégis van jobb megoldás. Mert mi van, ha jobb, ha középen nem zöld van, hanem sárga, vagy ilyesmi. És mi van, ha a másik köztes jobb, mint az egyik. Mi van, ha szimpla kásával meg még jobb? 


Persze az első ötlet volt a legjobb J. A mintát a csoportban találta valaki, pontosabban csak fotót, aztán Szolga Szilvia még csicsázott rajta, és megtanította nekünk. Szerintem nagyon ötletes.


Még egy lógós fülbevaló.

Tegnap felvettem a gyöngyös tanfolyamra, ahol jól leszedték a nyakamból és körbefotózták. 


A picasso jáspisról…Véletlenek nincsenek, ahogy az sem véletlen, hogy a szűz jegyűek szeretik ezt a követ, vagyis én. Absztrakt minták vannak a felületén, amik Picasso festményeihez hasonlóak. Állítólag. Amúgy nem is hasonlít. A legenda szerint távol tartja a rossz szellemeket. 


14 különböző színű és típusú ásványból áll össze a jáspis. A kitartás és az erő köve. Segíti a lényeglátást és, hogy önmagunk legyünk minden helyzetben. Mivel egy mészkő fajta, segíti a Ca anyagcserét és erősíti a kötőszöveteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).