2015. április 27., hétfő

Csak ülök és mesélek...

    Ilyen már régen volt.
    Napsütéses hétfőt mindenkinek! Ezt csak azért említem meg, mert az imént kaptam az infot, hogy valakinek sikerült a spagetti (Kacsóh) felüljáró korlátjára fejjel lefelé ízlésesen elhelyezni az autóját, és a két hátsó kerékkel lógni a korláton, a meredély felett. 
Valami ilyesmi. Csak netes fotó.




Bizton állíthatjuk, hogy ezt így hétfő reggel elég nehéz lenne überelni, mindamellett küldenék némi pozitív energiát az illetőnek és visszavonom az összes nyafogást, a "milyen borzalmas volt a két héttel ezelőtti hetem" témakörben. Ebből a szemszögből lehetett volna sokkal rosszabb is.

     Elég eseménydúsra sikerült a hétvége. Bellácskám még mindig erősen küzd a fekete lyukakkal, fránya gravitációs kollapszusokkal, amik erőnek erejével rángatják át a kerítésen a szomszédba. Egy kis adalék a múlt hétfőről, amikor egy 20 kg-s létrát cipeltem át a szomszédba, hogy azon bemásszak abba a szomszédba, ahol senki sem lakik, hogy valahogy kimentsem a 30 kg-s kutyát, aki édes fejjel állt és bámult rám, mint aki egyáltalán nem is érti, hogy került oda, és ugye anya segítesz szemekkel pislogott. Megvan? Majd besz...ok a kapálózó kutya alatt, a nedves föld süpped, a kerítés pedig nem alacsony. Arra hamar rájöttem, hogy a létrán kutyával visszamászás mission impossible. Úgyhogy felpakoltam a kerítésre és egy bakker, tudod te, hogy kell átrepülni a kerítést, na pont úgy csinálj most is felszólamlással, áttuszkoltam fölötte.
    Szegény leány nem tehet róla, hogy némileg neveletlen, így beiskoláztam. Nagyjából így nézett ki utána :-).





A szombat délelőttöt aziskolában' töltöttük, azt kell mondjam máris látható eredménnyel.  Büszke vagyok a büdös banyájára, várakozáson felül teljesített. Igaz, bevetettem a nehéztüzérséget, marhaszívet gyártottam indulás előtt jutifalatnak. 

     Ugyanis ez volt a romantikus hétvégénk. El sem tudod képzelni milyen nálunk a romantika. Ilyen:
- Ma este érkezik a "husika".
- Ó, de jó, ennél romantikusabbat el se tudnék képzelni péntek éjszakára, mint feldarabolni és becsomagolni 30 kg véres cafatot. 
      Péntek éjjel érkezik ugyanis hozzánk, havonta egyszer, a "romantika". Többnyire 25-35 kg marhaalkatrész formájában. Hát nem egy vegetáriánus heppening, azt meg kell hagyni. Egyszer, ha valamelyik szomszéd bekukkantana a konyhaablakon, lehet a TEK törné ránk az ajtót 5 percen belül. Kívülről annyi látszik, hogy kezemben egy brutálisan nagy kés, és borzalmas, véres cafatokat kaszabolok, egy nagy ládából, néha fekete hullazsákkal kibélelve. A fagyasztónk tartalmának felét a "kutyahús" (a kínai éttermek megjelenése óta tudjuk, hogy ez nem is olyan lehetetlen), másik felét az "emberhús" ne akard tudni teszi ki :-). Most kértem szívet is, amin anatómiai bemutatót tartottam a srácoknak. Éppen ideje volt, hogy 10 és 14 évesen tisztában legyenek a myocardiális infarktus kórtanával és kórszövettani képével. 
      Szóval suli. Először úgy volt, hogy a kisebb testű csoportba kerülünk, de végül mégsem, mert Bella általános zsákmányállatnak tekinti a kistestű kutyákat, ahogyan a postást és a bicikliseket is. Ez nem azt jelenti, hogy szétmarcangolja őket, sosem lépett fel támadólag más kutyákkal szemben,  pusztán a jelzéseiből látszik, hogy ő bizony vadászni fog, csak kéne előtte futni egy kicsikét, hogy meglegyen a dolog izgalma. Rómával már végigcsináltam egy alap tanfolyamot, és rendelkezik alap "engedetlenségi" vizsgával, most mégis nagyon élveztem, hogy újra együtt dolgozhatok a kutyámmal. Volt még egy corso a csoportban, aki szintén noés, mentett kutyus, ő a csoport Bud Spencer-e. Rezignáltan figyeli az eseményeket, majd felemeli a fejét, és ennyi elég is, hogy jelezze az aljanépnek, hogy viselkedés van. A corso az corso. 
    A suli végére úgy néztem ki, mint amikor édes nagyapám trikóban végigkapálta a napot. Úgy tűnhetett, levettem a pólómat, mégis maradt rajtam még egy fehér. Pihenésképpen kertészkedtünk egy kicsit, hogy ne teljen unalmasan a nap. Természetesen az AHS, azaz az anti-hopi-system részévé váltak a növények is, úgymint néhány magasra növő és/vagy szúrós egyed, a még meglévő, csillagászati stratégiai pontokra. Kifeszítettem újra a villanypásztor kábelét is, mintegy fizikai korlátját képezve a nekifutásnak. Egyszer remélem én győzök és a fizika, nem pedig egy atomfizikus corso, aki fittyet hány a gravitációra.
     Sajnálatosan a vasárnapi sulira nem tudtunk menni, mert akkor én voltam suliban. Én is némi engedelmességi oktatásra szorulok :-). A jutifalat kínai Toffix cukorka. De szerdán pótoljuk, nincs lógás.  
Most megyek és kipihenem a hétvége fáradalmait...Ékszert is akartam mutatni, de nem kimondottan passzol egy ilyen bejegyzéshez, így majd holnap.


P.S.: Referáljatok, kérlek, mennyire olvasható ez a betűtípus. Mert szépnek szép, de a szemműtét nem vicces.

     


6 megjegyzés:

  1. Én szeretnék kérni más betűtípust. Nem mondom, hogy nem olvasható, de az én képességeim is korlátozottak :D

    Az eseményekre áttérve: nem te lennél, ha... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így gondoltam. Ha csak pár sort írok, akkor még elmegy, de így nagyon tömör. Sajna nem tudok rá nagyobb sortávot szerkeszteni itt az oldalon.

      Törlés
  2. Én is másik betűtípusra szavazok...

    Elképzeltelek húsfeldolgozás közben :-)))

    VálaszTörlés
  3. Szeretnék én is másik bötüt ha lehet :-)

    Ahogy olvastalak suttogva röhögtem :-D Te mint kaszaboló hatalmas gyíklesővel...... tiszta Dexter feeling:-D

    VálaszTörlés
  4. Szeretem a vicces történeteidet, bírom a humorodat! :D
    Nekem is sok ez a betűtípus, bár most, hogy a hozzászólásomat írom, más típust látok, mint amikor a bejegyzést olvastam. Akkor vastagabb, könnyebben olvasható, de ugyanilyen stílusú betűket láttam, most meg vékonyka, egymásba folyó betűket. Amúgy tényleg szép ez a betűtípus, csak nehezen olvasható.

    Ja, és várom az ékszert!

    VálaszTörlés
  5. Na, akko' a holnapit másikkal írom.

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).