2014. november 1., szombat

Hullámok

      Megint az utómunkálatoknál akadtam el. J. 

 2 hétig nem voltam képes befejezni.



Na ez egy trükkös darab volt. Nem az elkészítés. Az úgy volt, hogy……és persze megint a bonyodalom.
     Az egész városban nem kaptam olyan gyöngyöt, amilyet írtak hozzá. Aztán összeraktam vagy 4 féle variációt. Megfűztem félig, amikor kiderült, hogy az egész rossz. Na jó, ez egy kis túlzás, mert akár így is jó lett volna, de nekem mégsem, mert tudom, hogy nem ilyennek kellene lennie. Szétszedtem. És akkor már kicseréltem a gyöngyöket is. (Mi a francért nem vagyok képes leírni, hogy gyöngy? Mindig gyönyg lesz belőle.) 


     Na szóval, második kör. Új színek, megfűz az első szál. Tetszik is. Majd rájöttem, hogy megint hibáztam. De már nem szedtem szét, mert így már tetszett.

De miért is szerencsétlenkedtem ennyit? A minta egy német újságból származik. Egy szót sem beszélek németül. De abból indultam ki, hogy ha 5-6 nyelven kötök, csak tudok németül fűzni is J. Na ezt még csak leküzdöttem volna. Gondoltam majd az ábrákra támaszkodom. Aha, a végén vettem észre, hogy hibás az ábra. Úgyhogy a saját fejem után mentem leginkább. 



A nagy medál egy gyönyörű csipkeahát cabochon. És mivel más formájú, mint az eredeti, így másképp is kellett befoglalnom. Ha már kaptam bőröket, kipróbáltam a gyöngyhímzést is. Szerintem szép lett. 


Viszonylag rövid, inkább amolyan nyakpánt féleség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).