2014. október 13., hétfő

Blue roses

Több hete várta ez a szegény, hogy befejezzem. 


        A minta Sidoniát dicséri. Aki vagy Swarovskiék eltitkolt szerelemgyereke, vagy beházasodott a családba. Ami kristályt ez a nő elhasznál, csak így lehetséges. Egyébként édes az akcentusa. Ő is olyan kis kedves jelenség. Pontosabban semmit sem tudok róla, hogy milyen jelenség, mert mindig csak a kezét látom, de a keze határozottan kedves J. Leginkább a romantikus, ámde egyszerű vonalat képviseli, ezért tartozik a kedvenceim közé.


       Mivel a gyöngyök csak elméletben egyformák, itt is volt egy kis galiba, ami miatt át kellett alakítanom a mintát, így picit a lánc is más lett, de őszintén mondom, előnyére vált. Az én kristályaim minimálisan nagyobbak. De fél mm eltérés is sok lehet, és sok is lett, mert simán kipottyant a közepéről a rivoli. Természetesen nem az első elemnél, hanem a harmadiknál. Csak, hogy érezzem a törődést. Így mindet le kellett bontanom. 


Ezúttal Preciosa bicone-t használtam, Swarovski rivolit, Miyuki és Toho kásával. Mivel a kristály nem átallja elmetélni az összes egyéb fűzőszálat,  golyóálló Fireline-ra fűztem.  

Egy fülbevalót is kapott. Először lógósban gondolkodtam, de lebeszéltem magam róla. Hangsúlyos lánchoz túl sok lenne. Így maradt az egyszerűség. A pici elemből egy apró, bedugós fülbevaló.

3 megjegyzés:

  1. 1.Finom munka,a swarovski hasznos dolog,ettől csillogvillog;-)
    2.De jó,hogy bírja az ilyen fémet a füled.
    3.én csak raviolit ismerek
    4.Olyan buxa nekem is köll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :-).
      1. :-)
      2. Hozzászoktattam. Egyébként lehet ezüst alapokat is kapni, amire lehet fűzni. Ez ródiumozott felületű. Azt sem bírja?
      3. A rivoli a közepén a nagy kő :-). De tény, hogy a ravioli sem rossz.
      5. A buxát turkáltam, úgyhogy abban nem tudok segíteni. Kincsek vannak a Hádában a táskás dobozban. Szerencsére senkinek sem kell, mert nem trendi.

      Törlés
  2. 1.:-)
    2: azt sem,csak arany,meg ezüst.
    3.aha
    4 mert nem is volt 5-ös pont:hááááát,oda meg rendszeresen be kellene járnom....de kinek van arra ideje....

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).