2010. szeptember 18., szombat

Kindle3 3G Pillécske figyelj:-)

A fotót Dee blogjából kölcsönöztem
Így jeleníti meg a képeket, szerintem
eléggé rendben van

          
  Már említettem néhányszor, hogy egy technokrata nőci vagyok. Persze azuramnak nyomába nem érek, már nem nőciségben :-). ennek azért van bőven előnye is. Ugyanis ő többnyire az össze elérhető biszbasz alkalmazást feltölti az összes kütyüjére, amivel úgy 3 nap alatt rendszeresen össze is dönti. Hiába, kísérletező alkat. Ahogy mondani szoktam, vannak az őrültek, akik minden szart már a megjelenés pillanatában feltöltenek, aztán jól rábaltáznak, meg vannak az óvatosok, akik megvárják, amíg az őrültek ráfaragnak, aztán feltöltik a stabilan futó alkalmazásokat. 
          Már jó ideje agyalok rajta, hogy e-book olvasóra lenne szükségem. Nem mintha nem lenne 1000-es nagyságrendű könyvem itthon, amiből azért csak akad olyan, amit még nem olvastam, de ugye a technika.....És különben is óvjuk a fákat, stb. Nem utolsósorban ezeknek nem kell külön szobát építeni, hogy elférjenek. Nem mondom, a kádban olvasás okozna némi nehézséget, és egy napos tengerpart sem tudom mennyire csapná oda a nem 2 forintos eszközt, de ugye évi szinten is viszonylag kevés időt töltök tengerparton, kádban meg még kevesebbet, mert zuhanyozom :-)
        Így a szokásos körítésemből máris adódik a dolog, hogy gyorsan megelőztem azuramat, - aki már éppen indult a Svarowskihoz, hogy megvegye a -egyéb ötlete nem lévén-, következő gyönyörűséget (hozzáteszem tényleg szépek, és itt az ékszerekre gondolok, nem a kristály kiskacsákra és egyéb izékre). És benyögjem, hogy egy e-book olvasót szeretnék a szülinapomra, meg a tavalyira összesen (mert az érdeklődés hiányában elmaradt), bevonva a család minden tagját. Ár-érték arányban az Amazonos Kindle3 3G-t választottam. Picit várni kellett, mert elég kelendő a cucc. Már a megjelenés előtt, az előrendelésekből is kitűnt, hogy ez a biznisz bejött az Amazonnak. De azt  kell mondjam, 17-i szállítást ígértek, és én valóban, 17-én a kezemben foghattam a kütyüt. 
       Régi jó szokásom, hogy megtréfáljam az embert hülye benyögésekkel. Kibontom, és a kezdő képernyőn egy amazonos üzenet. Totál úgy néz ki, mintha a képernyő mögé be lenne csúsztatva egy papír. Ugye ez az E-ink technológia lényege. Mondtam is neki, hogy mutassa már meg, hol lehet azt kiszedni belőle? Édesem meg el is gondolkodott rajta, hogy tényleg hol? Kicsit ez olyan volt nekünk, minta Columbus kezébe nyomtak volna egy notebook-ot, ő meg keresni kezdte volna hozzá a tintatartót, hogy beleírjon. Jóvanna, még nem tapiztunk ilyet :-). 
Elsőre egy nagy katyvasznak tűnt a dolog, és anyám, hogy találok én ebbe bele, aztán meg ki belőle? De néhány óra bogarászás után azért kiderült, egyszerű, mint a faék. Persze töredékét ismerem egyelőre, de majd belejövök. A képe valami hihetetlen szép. Képernyővédőként pedig jópofa képeket pakolgat be. Grafikákat írókról, kézzel írott kódexlapot, stb. Tökéletes könyv élmény, de súlyra könnyebb mint egy könyv.
           Akit nem zavar az angol menü, és a nemtomvisszavinni a sarki bótba garancia, mindenképpen ajánlom. Hozzáteszem gyorsabban ideért Amerikából, mintha a magyar webshopokból jött volna. A régebbiek még ömlesztve tároltak, ebben már gyűjteményeket lehet kialakítani a saját szájízünk szerint. A kijelölés, és a könyvjelzőzés ugye alap. A kezelt formátumokat illetően, kezeli a mobit, a prc-t, a txt-t, és ugye az amazonos azw-t. Az én legtöbb cuccom doc-ban van, amiket mobipocket-tel no perc alatt tudok prc formátumra konvertálni. A Calibre progi annyira nem jött be. Az ékezeteket tökéletesen kezeli. Mivel még csak 2 könyvet tettem rá, így nagyon keresni nem kellett, de úgy hallottam szerencsés, ha a törzsadatokban, címben, leírásban inkább nem használunk ékezeteket. Tekintve, hogy a billentyűzete angol. Azért valahogy talán elő lehet csalogatni az ékezetes betűket, de még nem foglalkoztam vele.
Úgy döntöttem, megérdemli, hogy kapjon egy tokot, így egy bőrtokot is kértem hozzá. Lehet lámpát se ártott volna, hiszen ez a technika nem alkalmas a háttérvilágított képernyőre, így ugyanúgy világítás szükséges hozzá, mint egy hagyományos könyvhöz. 
            Szóval Pillécske, hajtsál rá egy olvasóra, nagyon kiroá :-)

4 megjegyzés:

  1. Hajrá,olvass jókat ezen a kütyün is:-)De a régi könyveket se feledd,lévén azoknak az illata nem fogható semmihez....

    VálaszTörlés
  2. Fogok is. Már csak azuramat kell lepattintani róla.
    Mindenki ezzel az illattal jön :-). Én semmit sem érzek :-). DE nagyon elvetemülteknek már kitaláltak könyv illatot e-book olvasóhoz :-)

    VálaszTörlés
  3. Jaj ez nagyon jó!!!Kíváncsi vagyok, mi lesz a tapasztalatod!! Megkérdezhetem, hogy mennyibe került? Olyan régen szeretnék már én is e-book readert :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).