2010. szeptember 25., szombat

Én kérek elnézést, avagy BASZÓDJ MEG T-ONLINE

          
Először is itt szeretnék mindenkitől elnézést kérni, nem bunkóságból tűntem el.
Elsősorban:
    Eszter nagyon szépen köszönöm a rózsaszirmokat, még aznap beáztattam őket, isteni illatosak. Jó kis kencék lesznek belőlük.
    Polly : kerestelek telefonon, hétfőn hívlak újra shea ügyben.
Dóri:  körömvirágot szárazat biobótból. Beszerzések ügyben meg maj' jól elsuskusolunk, vannak jó forrásaim :-).  A kefírbombának nagyon örülnék, ütközzünk valamikor, ha előkerültem.
Évik: válaszolni fogok mindkettőtöknek.

       Momentán valamelyik béna szomszédom le nem védett wifijéről kalózkodom, ugyanis........
Megkértem a Tré-comot, ugyan ültessék mán' odébb a telefonos póznájukat, mert építenénk úgy 10 év után egy kerítést, és éppen a kellős közepén van, fent nevezett eszköz, gondoltam nem építeném bele a kerítésbe. Na, úgy 2-3 hét után kedden meg is jelentek, amíg nem voltam itthon, átpalántázták az oszlopot. Ennek lett az a következménye, hogy nincs internetem. Ahogy kell, be is jelentettem a hibát. Aszonták 72 órán belül elhárítják.  Nem foglalkoztam vele, mert sosem volt még olyan, hogy másnap ne lettek volna itt. Eltelt 2 nap, felhívom a kiscsajt megint, hogy bocsi, de ti csesztétek el, nehogymár sima műszaki hibaként kezeljétek, mert ez baromira nem az. tényleg ki kell várjam a 72 órát? A hozzá nem értésetek miatt adódott a műszaki hiba. Emellett péntek reggel indult egy tanfolyamom, amire jó lett volna felkészülni valamilyen szinten, hiszen jöttek-mentek a körlevelek a résztvevőknek. Kiderült, hogy 2 nap után, még fel sem vették a munkalapot. De megígérte, megsürgeti. A 2. nap estéjén már igen-igen morcos voltam, újra telefon. Továbbra is elnézést, megsürgetjük. Úgy tűnik, a bugyirózsaszín T-rexnek mindent lehet és szabad. Ki vagyok én, hogy azt a szolgáltatást követeljem rajtuk, amiért fizetek, és ők elcseszték? 
          Péntek este, 75 óra után, már elég zabosan, úja telefonáltam. Továbbra is megértik a problémámat, megsürgetik a dolgot. Nem értik, hogy van az, hogy telefonom, és TV-m van, netem nincs? Drága barátom, én se értem, és nektek sem kell, húzzatok ide, és oldjátok meg. 
Ma szombat van, 99 óra telt el a hibajelentés óta, azóta sincs netem. Írjak e-mailt a tököm tudja milyen ügyfélszolgálatukra és reklamáljak. Hahó, Öcsi, süket vagy? 4 napja azt próbálom veletek megértetni, hogy nincs internetem, hogy a jó anyámba írjak mailt?
Azért ha még hétfőn sem lesz, bemegyek az ügyfélszolgálatra, ott rohadjon meg, rászánom azt a pár órát, és kikérem a vásárlók könyvét, és olyan perpatvart varrok a nyakukba, amilyet kell, meg  egy kis fogyasztóvédelmet. Bocsánat, de ez már szerződés szegés. És ugye jól gonodolom, hogy a szerződés nem csak engem köt, hanem őket is?
Amint sikerül defibrillálni a virtuális kisszivemet, jelentkezem.
Csók.
Biri

10 megjegyzés:

  1. Nekünk Fibernet van, az se jobb. egy adminsztrációs kattintást 4 hónapig intéztek.

    VálaszTörlés
  2. Most kaptak olyan levelet, nem teszik ki az ablakba. Emailben értesítenek róla, hogy további időt igényel a hiba elhárítása Ennyi erővel füstjeleket is küldhettek volna, nyugodtan.Úgy tűnik 100 óra alatt nem jutott el az agyukig, hogy NINCS INTERNETEM!!!!
    Fura, amíg Interware-es voltam, még aznap, vagy legkésőbb másnap itt voltak. Pedig akkor is a T-s fiúk jöttek, hiszen övéké a vas. Most, hogy hivatalosan is hozzájuk tartozom, le se szarnak.
    Írtam nekik, hogy hahó, megismersz? Én vagyok az ügyfél.

    VálaszTörlés
  3. Ó, te most szívemből szóltál! Nemrég a férjem bement reklamálni egy számla miatt, igazat adtak neki, sztornózták, kaptunk egy számlát kisebb összegről, befizettük. Erre két hete kikapcsolták a telefonunkat két napra. Mondom, mire föl?! Hát, mert nincs befizetve a számlánk - dehogy nincs! A férjem megint bement, vitt minden papírt, kiderült, hogy a sztornózott számlát követelték rajtunk. Ok, visszakapcsolták csütörtök estére. Péntek reggel kapcsolom be a gépet - nincs net. Na, miért kapcsolták ki? A sztornózott számla miatt! A rohadt életbe! Két nap telefontalanság után két nap nettelenség jött.
    Egyértelmű szerződésszegés a részükről. Tőlünk is kaptak egy szépséges levelet, meg a fogyasztóvédelem is, válasz azóta se jött. :/

    Ja, mást is tudnék mesélni róluk (pl. 8 M helyett 4M)... de ez a legfrissebb élményem.

    VálaszTörlés
  4. Á, hihetetlenek. Már csak azt nem tudom, hogyan szerzik meg minden évben az ISO-t, amikor még ember nem volt, aki elégedett lett volna velük. Állandóan hibáznak. 10 évvel ezelőtti címre küldözgették a telefonszámlákat, többször bejelentettem írásban és szóban is a változást, majd kikapcsolták nemfizetés miatt, persze visszakapcsolási díj, egyebek, és nem engedték el. Pedig nem az én hibám, hogy rossz helyre küldözgették a számlákat. Miért én menjek a számlák után, bocs nem vagyok a titkárnőjük, sem a babysitterük. Nagyfiúk, nagylányok, oldják már meg normálisan a feladatukat. Ezért akarok beírni hivatalosan is abba a rohadt könyvbe, mert azt dokumentálni kell.

    VálaszTörlés
  5. Lassan felteszek egy számlálót. Ma délutántól 144 órája nem történt semmi érdemi a javítás ügyében. Ez azért erősen nonszensz, nem?

    VálaszTörlés
  6. Ma alig 162 óra után újra van netem :-). Éljen a 72 órás javítási határidő. És még én igényeljek kompenzációt, mert maguktól nem adnak.

    VálaszTörlés
  7. Berni!
    Hivd fel őket..ha 72 órát meghaladták,a kieső részre nem számlázhatnak.
    Tehát arra a pár napra,idő arányosan le kell vonniuk a számládból a kiesett napokat.

    Nekem már annyi összetűzésem volt velük,hogy tuti már ismernek...

    1 hete sattv..box bedöglött..hibabejelntés...aszonták ráfrissitenek a progira mert az rossz..1 óra mulva ok.
    DE..ne kapcsoljak sehova a 100 csatornáról!

    5 azaz 5 napig szemeztünk a családdal a 100-as adó monoszkójával.
    12* telefonáltam...mindenki mást mondott a központba.
    Mivel tullépték a 72 órát,már el is indítottam a számlázás javítását.

    De tényleg ganék lettek,pedig nekünk több mint 10 éve van netünk,és nem volt probléma,csak most az utolsó években:(

    VálaszTörlés
  8. Szia ki vagy? :-)
    Írtam nekik olyan levelet, hogy nem teszik zsebre. Rögtön a tisztelt Tré-Online megszólítással kezdtem. Ma reagáltak is rá. MOndjuk elmehetnek a francba. Az engem nem vigasztal, hogy 6 napra nem kell fizetnem. Ennél sokkal nagyobb bosszúságot okozott, hogy nem tudtam felkészülni a tanfolyamokra, semmi sem volt még egyeztetve, várták a válaszaimat. Semminek nem lehetett utána nézni. És mindezt azért, mert csesznek az egészre. Gondolom őket se vigasztalná, ha mondjuk a tél kellős közepén 6 napig nem lenne fűtésük, de visszaadnák az arra a 6 napra vonatkozó alapdíjat, és pont mindenki szarna rá, hogy befagy a seggük 6 napig. És mert ez nem üzleti előfizetés, még lehet rohadt nagy probléma a hiánya. Mert pl. van amikor itthon dolgozom, és neten kell elküldenem az anyagokat. Akkor mi van? Azt is értem, hogy nem kell folyamatos szolgáltatásnak lennie, hiszen nem üzleti. De azt nem értem, miért nem lehet tartani a határidőket. Senki ne próbálja nekem bemesélni, hogy 160akárhány órán keresztül javították. 48 óra telt el, és még fel sem vették a munkalapot a melósok. Bocs, de ha én kések a fizetéssel, azonnal a nyakamba vágják a késedelmi kamatot. Az lenne a minimum, hogy valamekkora összeggel megfejelik, vagy egész hónapra elengedik. Tök jó, most elengednek 500 forintot. És?

    VálaszTörlés
  9. Szia:)
    Bocsika...Monci voltam az 5letesről..
    Valamit elnyomkodtam hogy nincs nevem..:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).