2010. február 4., csütörtök

Folyt. köv.

        Jó reggelit :-). Minél többet olvasgatom a Beachbody-s bagázst, annál jobban tetszik. Róluk még biztosan sokat fogtok hallani, mert piszok jónak tartom, amit csinálnak. Itt aztán mindenkinek van mit csinálnia. Van csajos, pasis rendszer, de minden anyagban vannak mindkét nemből gyakorlók. Majd szép sorjában kipróbálgatom őket, bár lehet az lenne célszerű, ha ráállnék valamelyikre, és az adott időt végigcsinálnám, lássuk mire jutunk.
             Jelenlegi kiszemeltem ő. Slim in 6. Kifejezetten nőcis anyag. 3 alapedzés, egy kiegészítő has és egy stretching. De mivel azt mondtam, ezek komplett rendszerek, így van hozzá egy nagyon aranyos motivációs naptár, semmi komoly, 2-3 oldal kinyomtatható, összefirkálható, de jópofa és hasznos. Jó, ha elfogadjuk, hogy mint mindent, itt is célszerű terveket készíteni és célokat kitűzni. És valahogy jobban megy, ha az elvégzett feladatokat dokumentáljuk. Akár az étkezést, akár a mozgást. Ha pl. minden nap felírod mit és mennyit eszel, akár kcal-át is számolhatsz, bizony kiderül, hogy a "csak egy kicsit nassoltam" majdnem annyi energiában, mint az egész napi étkezésed. Az elején én is írtam, ma már nem, mert szinte sosem térek el a tervezett menütől. Van egy óriási trükköm. Ez az egy, ami megállította fokozatosan az esti falásokat. Minden étkezés után fogat mosok. Minden elnassolt falat után is. Próbáljátok ki.
De vissza a programhoz. Van benne egy leírás, ami pontosan meghatározza, hogy elvben, melyik edzést mennyi ideig csináld, mikor lépj tovább. És mivel fokozatosan építi fel és lesz egyre erősebb, elkerülhető a túledzés, de kezdők is bátran belevághatnak. Az egyetlen szükséges eszköz egy gumikötél. Az eredeti csomagban benne van, de tegnap pont ilyen szép bugyirózsaszínt láttam a Decathlonban, mintegy 2290-ért, vagy valami hasonló. Egyébként a színek az erősségét is jelentik, erre érdemes figyelni.
       És az elmaradhatatlan diétás terv. Ugyan ehhez az anyaghoz ezt nem sikerült megszereznem, de fórumot találtam, és nagyjából a szokásos dolgok vannak benne, mint pl. a P90X-hez tartozó, amit félig olvastam még csak el. De csak felsorolva, napi 5x egyél, legalább 1200 kcal-át, min. 2 l víz, reggelizz, lefekvés előtt 2-3 órával egyél utoljára, és kis adagokat. Pl. egy adag husi ne legyen nagyobb, mint a tenyered. A tiéd, és nem Yetié :-). Vagy, az éttermi adagoknak kb. felét fogyaszd el.
          Egyébként ez egy nagyon népszerű és sikeres program a fórumozók szerint. Bár, ahogy nézem ott is az alapokat rontják el. Ha vége a 6 hétnek, vissza a tunyuláshoz és a zabáláshoz. Mert a 6-os a címében arra utal, hogy ez egy 6 hetes program. Illetve még 6 hét az eredmény fenntartásához, de az már picit lazább.
Ma kipróbálom az alapozót, holnap referálok. Igaz, talán a legerősebbre is képes lennék, de kezdjük szabályosan. Egyébként napi 1 edzés, de ha express szeretnél haladni, akkor lehet 2 is, ha az idődbe belefér. Nem tudom mennyire lesz hiteles a felmérésem, mert az edzőtermi bérletem 14-én jár le, így oda is fogok járni. Sőt, lehet, hogy utána is, mert lehet, ha megszűnik a menni kell kényszer, linkelni fogok, bár nem valószínű. Egy idő után eléred azt a szintet, amikor már semmi sem tarthat vissza, és akár hajnalban is hajlandó vagy felkelni, hogy el ne mulaszd a mozgást. 

2 megjegyzés:

  1. a lelkesedésed lenyűgöző, irigyellek komolyan!:o)
    én csak azt érzem, hogy a reggel fél7 is nagyon korán van és ha még mozognom is kéne tuti belehalnék:D épp elég hogy a jeget kaparom a kocsiról, de talán majd ha már jobb idő lesz és én is felgyógyulok nekiveselkedem, mert tudom hogy nem jó hogy ennyit mutat a mérleg és sajnos néha már érzem is:(

    VálaszTörlés
  2. Pontosan ezért mozogj. Hidd el, el fog múlni ez az ólmos fáradtság. A mozgás ugyanis boldogsághormont termel. Tudom, de a csoki finomabb :-). De ez meg jobb.
    Talán azért is foglalkozom vele ilyen sokat, mert tudod, más témában is így van, minél többször látod, annál inkább akarod. Ha kötős dolgokat nézegetek, kötni akarok. Ha hímzősöket, akkor hímezni. Ha horgolóst, akkor leginkább nádszál karcsú lenni, mert a csipke csodák csak úgy szépek igazán :-). Most mindig sportot, mert kedvet kapok. Anno így kezdtem el jógázni is. Láttam a tv-ben, és közben éreztem, milyen jól esne akkorát nyújtózni. Aztán azt vettem észre, hogy a tv előtt állok, azuram meg röhög rajtam, hogy még hány végtagomat emelem el a földről, és mikor esek pofára :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).