2009. december 10., csütörtök

Bocsánat

.....hogy így eltűntem, csak rámborult a Jézuska. Vagyis a karácsonyi rohanás. Pedig mindig, hogy megfogadom, hogy nem, idén nem :-). De mégis :-). Bár ahogy nézem, mindenki "játszik" a titkosakkal, mert nem nagyon pörögnek a blogok.

Alkotok egész nap, a coffein tart életben, nem alszom, de haladok. Mutizni majd karácsony után fogok, mert ugye a meglepi. Vagyis sok mindent már jövő vasárnap után.
Kicsit bedőlt a kék dagiságom is, vagyis a Flylady-zés, de azért igyekszem. A rutinokat próbálom tartani, bár a napi 15 perc mozgást mindig ellinkelem, és a mosás vasalózás is esetleges.
Viszont, iszonyúan élvezem az alkotást. 2 hete nyafogtam, hogy nem megy, és nincsenek ötleteim, de  ahogy nekiláttam, szépen alakultak. Na jó, az össz mutogathatóm néhány filcsüti, aminek az ötletét Naomitól loptam. Persze közel sem olyan kidolgozottak és elegánsak, de azt hiszem egy babakonyhába, és az ovis konyhába jók lesznek. Mentségemül szolgáljon, hogy alig láttam ki a fejemből. Szalmaözvegy éjszakáimon "sültek". Még néhány zőccsit is kreálok, ha lesz időm rá. Egyébként a sablonok az igazi sütiformáimmal  készültek, így mérethűek.

Na futok, hogy a mai napra rendelt penitenciámat teljesítsem .
Ja igen. Lányok, vasárnap nincs varrás :-). Luca bevarrja a tyúkok hátsóját:-). Mamikám minden évben a lelkemre köti. Úgyhogy talán lenyalok pár ablakot varrás helyett

1 megjegyzés:

  1. jók a sütik;o)
    és kösz, hogy szóltál Luca ügyben, nekem tök kiment a fejemből:o)

    VálaszTörlés

Köszönöm, ha megtisztelsz a véleményeddel:-).